Biriyle çıkman için;

28 Temmuz 2008 Pazartesi

Gıcıklar..



Şu facebookta bana inatmış gibi herkes in a relationship olmak zorunda mı kardeşim :D Çok sinir oluorum bildiğiniz gibi diil. Ama Deniz geçenlerde bi laf etti ki, çok doğru bir laf; ben dedim ki Deniz'e işte şu şunla çıkıomuş bu bunla falan diye anlatırken, Deniz şööle dedi: "Bunlar fast-food aşklar azizim" :D Çok haklı çok.. Mutlu olmak aşkı bulmak bu kadar kolay mı ya? Siz binbir türlü kaşarlık yaparak tawladığınız o para babalarından başka vasıfa sahip olmayan şehir abazalarıyla fotoğraflarınızı koyun facebook'a bakalım. Nası olsa maksimum bi kaç ay sonra tekrar single olup, facebooktaki bütün "asla aşık olmam", "güçlü kızlar klübü", " exten next olmaz", "çok geziorum heyy çok popülerim" gibi gruplara üye olcaksınız. Gerçekten aşkı bulan da war, hakkını yemiyim insanların. Onları gördükçe benim de inancım artıyor ama 100 taneden 5 tanesi ööle ancak.. Zaten yeni trend sewgili bulunca önce in a relationship with bilmemkim yazıp, 2 gün herkese ilan edip, sonra facebookunu kapatmak. Buna uymazsanız artık gerçek aşıktan sayılmıorsunuz haberiniz olsun :D
(Yooooo kıskanmıorum :P )

2 yorum:

juju dedi ki...

bayıldım aq beee (((: züoer olmuş iminikk yavruuu

Goldie dedi ki...

ehuehu thanks babe