Biriyle çıkman için;

8 Ağustos 2008 Cuma

Just my imagination..

Bazen ne kadar çok hayal kurduğumu görüorum da, waktimin çoğu hayal kurmakla geçior. Yazık.. Ders çalışırken bi bakmışım hayal kuruorum, yatarken hayal, uyanınca, yemek yerken.. hem de boş hayaller. Hatta zararlı hayaller.. Neden zararlı bilior musunuz? Çünkü hayal kurdukça onların gerçekleşçeklerine daha da çok inanıorum, iice saftirik bi insan oluorum, sonra hayallerim gerçekleşmeyince de, yüksek bi yerden yere çakılmış gibi mahwoluorum, kahroluorum..

Hayat beni neden yoruosun? Aşık olmak bnm neyime diorum ya, hoşlandım düşündüm çabaladım ama olmadı, napıyım? yani her seferinde bööle oluorsa ben napiyim? Ben yapabilceklerimi yapıorum, ama nerde hata yapıorum anlamıorum.. bence bnm en büük hatam, sadece fazla inanmak. İşte bunun sebebi de fazla hayal kurmak. Ama ben o hayaller sayesinde yaşıorum. Onlar da olmasa, nası mutlu olurum. Olamam. Çünkü mutlu etçek bişi yok etrafımda, hayatımda. Elbet de wardır küçük şeyler, ki zaten her zaman şükrediorum halime, ama farklı şeylerden bahsediorum ben.. Şu diğer mutluluklardan bahsediorum.. Anlayan yok ki, kime bahsediorum..

Hiç yorum yok: