Biriyle çıkman için;

16 Kasım 2008 Pazar

Hayal kırıklığı

Bir süredir peşinden koştuğunuz, aradığınız, aramasını beklediğiniz kişinin aslında sizin için ne kadar da yanlış kişi olduğunu anladığınız oldu mu hiç? doğrusu ben şu an bu durumdayım. Ne kadar ilginç biriyim ben yaa. bi insanı kendi kafamda kendi istediğim gibi yaratıyorum resmen ve benim kafamda yarattığım karakterden hoşlanıyorum. halbuki o kişi hiç de öyle biri değil. bunu anlayınca da yere sert bir düşüş yapıyorum. ama tamamen kendi suçum bu. önce bi tanı bakalım. ağır abi gibi görünüyo tamam da, öyle mi bakalım gerçekten? hiç de değilmiş ya. bırak ağır abiliği, erkek gibi bile davranmıyor. karı gibi bişi çıktı. Allh'ım ne adamlar var şu dünyada. adamlar karı olmuş, kızlar onların peşinden koşuyo erkek gibi..

Hiç yorum yok: