Biriyle çıkman için;

16 Kasım 2008 Pazar

Çok param olsa..

Bi arkadaşla konuştuk da, çok param olsa fln diye. bi anda hayaller diziliwerdi kafamda...

Çok param olsa önce kendime İstanbul'dan lüks havuzlu bir ev, Miami'den bir ev, Amerika'yı biraz gezip en beğendiğim bi yerinde daha bir ev, bi de Türkiye'de bi yazlık (nerden olduğuna karar vermiş değilim) alırdım. Parayı evlere yatırmayı tercih ederim. Çünkü durduğu yerden kira getiren ve sizin hiç çalışmadan para kazanabileceğiniz tek şey bu sanırım. Muhtelif şehirlerden muhtelif ewler alırdım yani kiralarını yemek için.. :D

Sonra bir Escalade, bir lüks spor araba, bir minik araba, X6 falan alıp ewimin önüne dizip MTV Cribs'i çağırırdım :D hehe yok tabi çağırmazdım.. :D ama ewimin önüne dizerdim bi güzel

Şimdi arabalarım evlerim we yazlıklarım olduğuna göre sıra neyde?



Tabiki de alışweriş. Çılgın gibi alışweriş yapardım. nası olsa artık bol bol kira da alıorum, deli gibi alışweriş yapardım, arkadaşlarıma hediyeler alırdım, gece sortie senin reina benim sıkılana kadar bi süre gezerdim. Bir şirkete ortak da olurdum, bişilerle meşgul olmak kariyer yapmak için..

Bi de köpek alırdım kesinlikle. Hatta köpekler... Bir Golden, bir kangal, bir kurt.

Sonra yapçak bişi kalmayınca oturup birine aşık olıyım diye beklerdim heralde :D

haaaaaa nası unuturum... bi de zayıflamak için muzaffer kuşhanın zayıflama merkezinin yaz programına giderdim aylık 3000 doları bastırıp :D

Hiç yorum yok: