Biriyle çıkman için;

23 Kasım 2008 Pazar

Plansız planlar..


Değişmeli.. Bişiler deişmeli, kesinlikle. Çok sıkıldım. Ama bu deişimden kastım sewgilim olsun bilmem ne diil. Bişiler deişmeli sadece..

Bazı kararlar almalıyım. Kararlarımı alıp hedefe kitlenmeliyim. Milyon tane bahaneyle kararlarımı yok saymamalıyım. O kadar çok yapmak istediğim şey war ki, anlatamam. Ama nası ne zaman bilmiorum..

Yapmak istediklerimi sıralasam bitmez heralde.

1) hayatımı düzene koymak, derslerime yoğunlaşmak
2) zayıflamak(şüphesiz :D ) bu konuda düşündüğüm birşeyi gerçekleştirmek
3) o bulduğum işle ilgili daha çok bilgi edinmek ve kafama uyarsa o işe başlamak
4) solaryuma girmek
5) O beğendiğim botu almak :D (alakasız oldu ama neese)
6) Okul bitince İstanbul'da iş bulmak için ve oraya yerleşmek için şimdiden bişiler yapmak
7) Şu sıralar ilginç bi şekilde aklımda olan kişiyle ilgili bazı kararlar almak. Onu görünce gerekeni yapmak
8) Bayrama 2 hafta war, bayrama kadar biraz daha fit hale gelebilmek
9) Pilates step aerobik.. bunlara üşenmeden gitmek
10) Müzikle iligili olarak artık bişiler yapmak. Şu bulduğum grubu denemek ve verilen şarkılara çalışmak önümüzdeki haftasonuna kadar
11) Kredi kartı borçlarımı bitirmek, az para harcamak
12) Fizibilite, tasarım, müh lab soru ve rapor, bitirme ödevi sunumunu ve raporunu yapmak ve bayrama kadar bitirmek
13) Etrafımdaki gerizekalı insanların laflarına kanmamak
14) Bunların hepsini gerçekleştirirken stres sıkıntı yapmamak, rahat olabilmek

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Gerçekten de zorlu bir yola girmek lazım tüm bu isteklerimi gerçekleştirebilmek için.

Bunları okul bitmeden önce halletmek istiyorum gerçekten.. Okul sonrasında ise başka hayaller girio dewreye.. İstanbul.. Araba.. Aşk tabi ki :D

Ama ben asla plan yapmadan yaşamayı sawunuorum. Eskiden ben de yapardım planlar fln ama heme hemen hiçbiri gerçekleşmediği için, plan yapmadan yaşamanın daha doğru olduğunu sawunmaya başladım.

Anlıcağınız bi sürü isteğim war ama planım yok :D Eh hayırlısı demekten başka ne kalıo ki.. :D

Hiç yorum yok: