Biriyle çıkman için;

13 Aralık 2008 Cumartesi

Back to Ankara..


İşte bir bayram daha geçti gitti. Cumartesi günü Ankara'ya döndüm ama Ereğli'nin etkisindeydim daha. Tabi asıl etkisinde olduğum Ereğli diil de, ordaki eski arkadaşlarım. Canlarım benim çok özlüyorum onları.
Başta Juju tabiki de. Artık ona kanka dost kardeş gibi şeyler demek fln çok yetersiz we az kalıyo. O yüzden onla biz birbirimize "öte" diyoruz. Kankadan öte kardeşten öte hepsinden öte, uğruna ölünesi =)

Sonra ise orta okul arkadaşlarım tabiki de. Gerçi biri yoktu bu bayram, İstanbul'da kaldı, başka bi tanesi de İsatnbul'a taşındı temelli o yüzden diğerleriyle görüştük.
Tabi bunların yanında Juju'nun nişanlısını da bol bol tanıma imkanım oldu. Juju'mla hep mutlu olurlar umarım.
Her neyse konudan saptım yine =)

Diyodum ki cumartesi geldim Ankara'ya we tamamiyle Ereğli'nin etkisindeydim. Pazar günü de aynen böyle geçti. Pazartyesiye yani bugüne çok önemli bir sözlüm olmasına rağmen ben çalışmıyordum. Her neyse öyle ya da böyle bgn sabahın 8.30'unda başlayan derse gittim. sonra diğer ders fln derken, aralarda da sözlüye çalıştım. Sözlü öyle böyle geçti. Sıra laboratuvarda deney yapmaya geldi.



İşte bu sözlü+deney saat 3buçuktan akşam 8'e kadar sürünce ben bittim tabiki de ama bunun yanında daha önemli ola birşey war, o 2 gün boyunca üstümden atamadığım "tatil havasını" Bi anda atıwermişim gitmiş. Way bea dedim içimden, 5 saatlik bir deneyin derdime derman olacağı aklıma bile gelmezdi. Gerçi tatil hawasından çıkıp da ders mi çalışıorum? Tabiki de hayır =) Ama en azından bunalım olmuyorum.

Neyse bakalım bugünler de geççek kurtulcaz bu okuldan diye hayaller kuruyorum. O zaman al bütün şehirler senin olcak Goldiecik =)

Hiç yorum yok: