Biriyle çıkman için;

20 Aralık 2008 Cumartesi

Bilgisayarın masaüstü

Gerçekten de masaüstü resmi bmn için çok önemlidir. Çünkü nerdeyse 24 saat bilgisayarımla berbaber yaşasığım için, onun bana güzel gözükmesi çok önemlidir hehe =) Lafı fazla uzatmıyım. Masaüstü'mü print screen yapıp buraya koyayım.

İşte benim EN BÜYÜK AŞKIM AL PACİNO. Ve tabiki de en sewdiğim filmlerden biri olan Scarface'teki bir görüntüsü. Her açışımda onu görüyorum ve hayallere dalıyorum. Malum benim mafya hayranlığım yüzünden zırt pırt mafya sewgili hayallerine dalıyorum zaten.

Her neyse. Bu blog aleminde yeni sayılırım ve de arkadaşlarımın blogları olmadığı için benim blogumu izleyen kimse yok. Eğer olsaydı kesin mim yollardım hemen =) Bu sebepten dolayı ancak kendim koyabiliyorum masaüstü resmimi, kimse koyduramıyorum =)

Hiç yorum yok: