Biriyle çıkman için;

22 Aralık 2008 Pazartesi

Kimlere Aşık Oluyoruz?

Msn'in sitesinde testler oluyo belki bilirsiniz. İlk defa bu testlerden birini yapıyım dedim. Bu haftanın testi "Kimlere aşık oluyorsunuz?" testiymiş. Hemen atladım tabi. Ve inanın hayatımda bu kadar doğru olan bir test daha görmedim. Şimdi çıkan sonucu buraya aynen kopyalıcam ve eğer daha önce yazdığım aşk-ilişki konularıyla ilgili yazıları okursanız, bu test sonucunun aynen benim yaşadıklarımı yazdığını da görmüş olursunuz. İşte sonuç:

Sanatçı Ruhlu

Sizin ruhunuzda sanatçılık var. Bir manzara seyretmektense bazen size gerçeküstü bir manzara resmine bakmak daha fazla keyif verir çünkü sanat çoğu zaman gerçekten daha kusursuzdur. Genellikle hayalinizde bir karakter yaratırsınız ve önce ona aşık olursunuz sonra da gerçek hayattan biriyle karşılaştığınızda hayalinizdekine ne kadar benzeyip benzemediğine bakarasınız. Bu yüzden çoğu kez olduğundan başka gözüken kişiler size çekici gelir çünkü bu türdeki kişiler sizin hayalinizdeki kişiyi azçok algılarlar ve kendilerini ona benzer bir karakter olarak gösterirler. "Tanıdığımı sanmıştım" lafı sizin genelde ilişkilerinizin bitiminde kullandığınız bir sözdür. Sizin gibi sanatçı ruhlu ve sevmeye açık birinin kalbini kazanmak her ne kadar kolay olsa da bunu sürekli kılabilecek kişi hayalinizdeki mükkemel sevgiliyi unutturup size gerçekliğin güzelliğini gösterebilecek kişidir. Bu kişiyi tanıdığınızda onu hatalarıyla sevmeyi öğreneceksiniz.


Gerçekten de ben her defasında "Tanıdığımı sanmıştım" derim ve ben gerçekten de önce bi karakter hayal ederim kendi kafamda ve karşımdakini de aynen ona benzetmeye çalışırım, o da bu hayalime benzemeye çalışır we aklısıra beni kandırır ama kısa bi süre kokusu çıkar tabi.

Aaaaah ah ne diyim ben bu aşk meşk ilişkilerine..
si
Eğer siz de bu testi weya diğer testleri yapmak isterseniz buyrun size o site:

http://testyourself.tr.msn.com/test/kimlere_asik_oluyorsunuz/Test.aspx

Bu arada diğer testleri yaparsam ve bu kadar doğru çıkarsa onları da ilerki zamanlarda buraya yazıcam.. Hadi size ii test yapmalar =)

Hiç yorum yok: