Biriyle çıkman için;

28 Temmuz 2008 Pazartesi

Köpek yerine araba da olur :P


Ne kadar dengesizim. Ama araba aşkım yıllardan beri war. Yeni olan bişi diil. Bu aralar şu Honda Civic'in yeni modeline (type-s) taktım accaip şekilde. Alsam içinde yatarım sanırım. ewi kiraya weririm, arabamda yaşarım, banyo için hamama giderim, tuwalet ihtiyacımı kafelerde fln hallederim :D Yok ya o kadarı da sarmaz :D Ama en azından gece yatana kadar arabamda yaşarım. Peki neden almıolar bana araba? Neymiş efendim, ankara trafiğinde nası kullancakmışım! Ya ben yarışlara katılmayı hayal ediorum araba alınca, siz bana ne diosunuz? Hem ankaradaki trafik nedir ki ya? Yok azizim bu bööle gitmez! O kadar araba özlemi çektim ki, araba alır almaz, Fast&Furious'taki şu siyah evo'lardan birinin kamyonun altından geçtiği sahneyi gerçekleştircem bu gidişle. O diil de, bi drift denicem orası kesin :D bakalım arabaya ne gibi zararlar werilebiliomuş :P

Hiç yorum yok: