Biriyle çıkman için;

16 Kasım 2008 Pazar

Niye hayal kırıklığı adlı bi post yaptım? İşte sebebi..

Bundan bi öndeki postumda hayal kırıklığına uğradığımı falan anlatmıştım. İşte size tam olarak sebebi..

Dün cumartesi olmasına rağmen biz zawallı kimya mühendislerinin bitmeyen projeleri yüzünden okuldaydım. Yalnızca proje olsa iyi.. Artı bi de bitirme ödevim için taslak sunum hazırlayıp onu haocaya sundum. Herneryse..

Okulda çıktım eve gidiyorum, yürüyorum. Bi numara beni arıyor.. Yabancı bi numara. Açtım naber kız napıosun? Dedim iyiyim ama tanıyamadım. Neyse karşıdaki şahıs ismini söliyince kaldım bi anda. Şu sıralar aklımda olan "erkekcan"mış arayan. Neyse işte napıosun ne ediosun falan dedikten sonra diyor ki, ben sizin ordaki köftecideyim. İşin yoksa gel. Ben de hımm ööle mi eh geliyim o zaman diyerekten oraya gidiyorum. Yanında bi arkadaşıyla beraber oturuyor erkekcan. Biraz lafladıktan sonra arkadaşının arabasına binerek başka bir kafe olan monopoly'ye gidiyoruz. Orda bu iki erkek kişisi tavla oynamaya başlıyor. Eh benim erkekcan ağır abi tabi çok konuşmaz çok gülmez mafyayım ben heyy höyy havalarında (gerçekten mafya olduğu söyleniyor, hoş kendi de söylüyor), benim mafya tipli erkeklerden hatta direk mafyalardan hoşlandığımı biliyor tabi, iyice havaya giriyor falan. AmaGelin görün ki ben sıkıntıdan ölüyorum patlıyorum. Diyorum ki hadi konuşun biraz bilmem ne. Az konuşuyorlar. Öyle sıkılıyorum ki yan masada oturan ve bilgisayarla ilgili bişi okuduklarını anladığım iki kişinin bilgisdayar dünyasına ait konuşmalarını ne kadar sıkıcı olsa da büyük bi zevkle dinliyorum. Neyse ben bir sıcak çikolata içtim erkekcan bi sıcak çikolata içti, onun arkadaşı 2 çay içti. Ve artık kalkıcaz. Hesap lütfen dedik. Hesap geldi. 21 YTL. bunun 6sı fln bana ait muhtemelen diyerekten cüzdandan bi 5ytl çıkardım koydum. bozuk bakıyordum. erkekcanın arkadaşı zaten masada diildi tuwaletteydi, baktım erkekcan kıwranıyo, elini bi o cebine atıyo bi öbür cabine atıyo. RESMEN ZAMAN GEÇİRİYO. cüzdanımdan 50 ytl çıkardım ve "yoksa yanında ben veriyim" dedim THE GODMOTHER'ım sanki, elalemin çocuğunun içtiği sütü ödüorum. Neyse ben tabi parayı çıkarınca bekliyorum ki "hayır koy onu cebine, hesap mı ödeticem sana" falan bekliyorum. Bu demez mi "iyi ozaman sende varsa sen ver, yoksa ben kart vercem" diye. ben ŞOK ŞOK ŞOK kaldım öyle. Tamam dedim mazlum mazlum ve parayı verdim. Bu da oraya bi 5ytl koydu. geriye kalanı ben ödemiş oldum. YUH dedim YUH. mafya dedik sert dedik erkek dedik herif karı gibi çıktı iyi mi yaa. ulen ne adamlar war ya. kıwıra kıwıra karı olmuş hepsi. bi de yüzsüz yüzsüz hala dioki " seni aradığım numarayı keydet, eskisini artık kullanmıyorum, ulaşamazsın kaydetmezsen" falan diyo. ULAN BEN SENİ ARAR MIYIM LAN Bİ DAHA!!!!! Şehir krosu yaa. al o kilolarını bi tarafından çıkarıp çıkarıp geri sok. Hem çok kızdım, hem de kendimi salak gibi hissediyorum. Ben bu tipi mi mafya sanmışım yaw :/ Büyük ihtimalle anlattıklarının yarısı da yalan. Silah milah yok belinde. Hey gidi Karadeniz, sen şu olanlara bak ya... Bunu da gördüm ne diyim..

2 yorum:

juju dedi ki...

okudum baya bi okuya okuya inanamadım açıkçası vay be .. erkekcan he ((: ordada ayrı bi kopuş yaşadım aklımca ama en çok kopartan beni bu olay oldu. ne var sanki kimsede nakit olsa ödeyemicekmiymiş bu cancık ?!!!tühtühtüh sanki sende nakit var die rahatlamış çok sinir bozucu madem nakit ödemek istiosun nie nakitle gezmiosun kartla ödemeye niyetin yoksa. armutcana bak ya...!keşke sende kartını koysaydın öne yoksa ben veriyim diede oda ben veririm demek zorunda kalsaydı!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hıyyy sinirlerim attı aq erkekcanın kafasını koparırım ben!

Goldie dedi ki...

yaaa kuzum sorma. görüon dimi başıma gelenler. mafya sewdam burda sona erdi. mafyayım diyen adam mafya diildir bunu anlamış olduk :D