Biriyle çıkman için;

22 Aralık 2008 Pazartesi

Masaüstü resmim değişti..

Evet bi kaç gün önce masaüstü resmimi gösterdiğim ve onunla ilgili bişiler yazdığım bi post yapmıştım. O gün bana tak etti ve Al pacino'ya bakmanın artık yeterli olduğunu düşündüm ve geçenlerde Sex and the City'yi izlediğimde gördüğüm bi yerin resmini koydum.

Filmde Carrie Mr.Big'le balayına gitmek için Mexico'yu seçmişti. Gerçi gidemediler ama Carrie arkadaşlarıyla gitti. Ve oraların nası da güzel olduğunu ve hiç de düşündüğüm gibi olmadığını fark ettim. İşte benim masaüstü resmim, Mexico =) Sanırım deniz, kum, güneş ve farklı bir kültürün tadını çıkarabileceğiniz en güsel yer Mexico ki ben zaten meksika yemeklerine ve meksikalıların tarzına bayılırım. Ewime çok yakın bir yerin açılışı wardı bi kaç ay önce we temaları meksikaydı o yüzden kaçırmamıştım ve gitmiştim. Çok hoştu.

Neyse lafı uzatmadan işte masaüstüm..

Hiç yorum yok: